اخر الأخبار

مهرجان شبح اسد وسط الغابة سادات العالمي واحمد فيجو - جــــوبــــا

كلمات مهرجان شبح اسد وسط الغابة سادات و احمد فيجو

مهرجان : اسد غناء : احمد #فيجو المخترع & #سادات العالمي كلمات : حمصة الفنان & تيكا & الصعيدي & البلدوزر مزيكا : عمرو ايدو | اورج : اوشا - توزيع : مخترع المهرجانات فيجو 2019 ديزاين : بيبو العالمي سوشيال ميديا : شريف عبادة & زيزو ار سي سي

كلمات المهرجان : شبح اسد وسط الغابة و دبح قدامة ناس ياما صوتها اتنبح أبلسة لكن بيبيعو سبح شيوح وجالى كان عامل ارجوز راضيتو و اديتو صباع موز وسهلة زي ماهي تعوز تغفيل تكسير البيك بوص كبير .. حضور سفاح طارو العصافير .. بطولى عليكو رشاش و طلق كتير .. حضورى لوحده حامله .. اتخن مافيكو نمله .. لو جيت قدامي تعافر يبقى معاك هتبقى شامله .. احنا القانون لعب الكبار مفيش هلافيت تكسب ابطال .. رافعين شعارنا جوه مجالنا و عندي الختم و الاصدار .. جوه المجال كسبان بظهر من غير ما بان .. حرص وكون حريص واقفل كل البيبان .. و السلك لمس وانا متحمس .. الفكر فى النفوخ وانا ع التراك بدوخ كدة لا كدة عيب كدة مش كدة .. شايف عصابات متشكلة ولا عندي الايفهات كلها متقالة .. حاسب .. انا مش زيك انت بتاع سفاله .. لو شايف نفسك يوم قد التحدي افتكر انك يوم قولتلى جدي .. أعمر و اشوط فى وش الهلفوت فى الملعب هات فريقك وانا فردي .. هل تسمعنى هل ترانى عبيت البرق فى بطرمانى مجال و طلعتلو دستور وكلو جوه فى برلمانى .. وش هتلبس راح تتكسر وقت الجد مش هتخسر .. مركب الصحاب كانت غرقانه من الدخان و من النيكوتين فى نص جري وره الغرقانه و النص التاني ورا الحريم .. عاش اسد ولا حد هامو كانت الرجوله بتجري فى دموو وقفت قرود في نص الغابة قعدت تعايرو ياعم ب امه .. شايفك جالك احباط مفيش جواك نشاط بتقلد اللى بقولو وبتسحف ع البلاط .. هلفوط وصدق نفسه بيحك مع الكبار .. ياعم يالى عاملى بيه و عايز صورتك ع الجنيه ده حتي خوفو اللى بنى الهرم ممضاش و كتب اسمو عليه .. شكلك جديد ف الكار ياما راح كتير ابطال انا اسمى لما بيحضر بيزعلو الشمال .. انا مش هنزل لمستواك عشان رجولتى بايته فى دمى


لتحميل المهرجان
http://linkshrink.net/7eNeoY

ليست هناك تعليقات