اخر الأخبار

كلمات مهرجان ع الابيض ريشا كوستا ـ سمارة | جوبا


ــــــــــــــــــ ع الابيض ــــــــــــــــ
غناء | ريشا كوستا ـ سمارة ـ كايزر
كلمات | عبده سيطر
توزيع | شيندي _ خليل
ـــــــــــــ الكلمات ـــــــــــ
علي الابيض مين بيشرف
كبر ياناس وخرف
علي الابيض مين بيصون
مين في الضيقه مضمون
كل الصحاب مشكوكه
ايوه الصحاب مش جدعه
بعد انتهاء المصالح
استقبل احلي لدعه
ليلتكو سودا اسود من السواد
عمرت سلاحي ايدي علي الزناد
شارع الحياه مليان ابطال كتير
لكن الابديت نزل من غير تغيير
انا برا لحد ما الكلام يبوش
ويكون افعال تصدير رجال وحوش 
انا خايف انى ازعق انت تزعل
ف بطبطباحسن ما اتخنق والوش
الشيله تقلت عليا ليهمش هتشيلوا عني ولا اي
واللى كانو معايا يوماتي
بصرخ سامعين اهاتي
واما الدنيا جت عليا كله فارقني وساب حياتي
عملت انا كل اللى في خيالكو 
يشلوعينكو من عيال اظبطو حالكو
شوف يبني مين اللى باعكو مين اللى شالكو
انا مهما اغيب يبني معشش في بالكو
جبل ما يهزه ريح 
مبقاش اصلي صريح
بقول في الوش عمري ما اكش
تخسر وتبقا جريح
واحد في الميه انت الضحيه
جثه مرميه في الحته ديا
والمسؤليه في الافضليه
المكسب ليا دي مش تكيه
قول يا عمي 
طب هفافين وجمً علي السكه صدفه
افتكرو انى عندي رحمه رأفه
لو شوفتك انك انت يوم رجوله
هديك عنيا واديك مكفأة
علي الجد نفسي في صحبه تكون اصليه
فيها ايه لو كنا وحده كنا عيله
علي الجد مش هزار كل المناطق 
فيها ناس كتير كتير قله وشناكل
علي الحق ومش غلطان
وزهقت خلاص كفران
الدنيا جضدنتي
عشان شايفانى غلبان
خلاص بقيت تعبان
المبدأ بقي عوجان
علي الجد والمظبوط
الضرب في المليان
علي الابيض والالوان
مكملش بينا مكان
اديتهم ياما من خيري
مبخلتش يوم عليهم
فارقونى ماشو غيري
لو رجعو تانى هديهم
انا قد الدنيا يا حيله
بلعب من غير تشكيله
مسيلي علي احوالك
مين باعك مين ال شالك
انا يبني عم عيالك بشوقك وبخيالك
الضربه مش هتجلي ومش هتجلي مني
لو جلت مره منك عمرها ما تجلي مني
كلامي علي نص خبطه
اصلكو مش حمل خبطه
انا كايزر ياض بقول
كلمات سيطره مش هابطه
ازي دي تبقا عيشه من غير سماره وريشا
اسمع من غير تهليل
وزع شيندي وخليل
قول يا عمي
ــــــــــــــ لتحميل المهرجان ـــــــــــــ
http://gestyy.com/w2u5jA

ليست هناك تعليقات