اخر الأخبار

كلمات اغنية هاتي حضن يحي علاء 2019 | جوبا




حصريا فيديو كليب يحيي علاء الجديد "هاتي حضن - Yahia Alaa - Haty Hodn Music Video Clip 


كلمات والحان يحيي علاء 

توزيع وتأليف موسيقي كريم بيدق 

هندسه صوت وميكساج احمد المغيني 

الكليب من بطوله - اسراء محمد & يحيي علاء 

اخراج احمد علاء الجندي

الكلمات 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اميرتي ست البنات 

كل السكات بحضرني 

ده العمر زاد لما انتي يومها 

قولتيلي خد هنا قربلي 

قربت ليكي ونسيتني فيكي 

اصلك غريبه مش زينا 

انتي لوحدي انتي بجد 

عشاني انا ..... 

هاتي حضن حضن كبير 

في حضنك ببقي انا الامير 

خدي حب حب وحضني 

قادرين يبنولنا بيوت كتير 

يجمع بيننا شوق وغرام 

عنيكي الشمس والايام 

ينام الليل وانا ما بنام 

ماهو انتي نهاري ودنيتي 

هاتي حضن حضن كبير 

في حضنك ببقي انا الامير 

خدي حب حب وحضني 

قادرين يبنولنا بيوت كتير 

يجمع بيننا شوق وغرام 

عنيكي الشمس والايام 

ينام الليل وانا ما بنام 

ماهو انتي نهاري ودنيتي 


محبوبتي مش بمتلك 

حصان في امكانه انه يطير 

انا بمتلك حبك في قلبي 

وحبك انتي يا قلبي كبير 

انا بأمرك بأسم الهوي 

متسيبي حدوته م الجنه 

مكتوبلك انتي تكوني حياتي 

مكتوبلنا نكون م الاساطير 


هاتي حضن حضن كبير 

في حضنك ببقي انا الامير 

خدي حب حب وحضني 

قادرين يبنولنا بيوت كتير 

يجمع بيننا شوق وغرام 

عنيكي الشمس والايام 

ينام الليل وانا ما بنام 

ماهو انتي نهاري ودنيتي 


هاتي حضن حضن كبير 

في حضنك ببقي انا الامير 

خدي حب حب وحضني 

قادرين يبنولنا بيوت كتير 

يجمع بيننا شوق وغرام 

عنيكي الشمس والايام 

ينام الليل وانا ما بنام 

ماهو انتي نهاري ودنيتي


#Yahia Alaa

#يحيي_علاء #هاتي_حضن

لتحميل الاغنية من هنا

ليست هناك تعليقات