اخر الأخبار

كلمات اغنية حبيبي هانت امال ماهر اصل الاحساس 2019 - جوبا

كلمات اغنية امال ماهر من البوم اصل الاحساس


Amal Maher - Habibi Hanet | آمال ماهر – حبيبي هانت
From “Asl El Ehsas” Album | من ألبوم "أصل الإحساس"
Lyrics : Khaled Tag ElDeen | كلمات : خالد تاج الدين
Melody : Khaled Ezz | الحان : خالد عز
Music Arrangement : Hadi Sharara | توزيع موسيقي : هادي شرارة
Amal Maher’s Vocals Recorded and Mixed by : Tarek Madkour | تسجيل ومكساج صوت الفنانة/ آمال ماهر : طارق مدكور
Strings : Hany Farahat | وتريات : هاني فرحات
Mastering : Tarek Madkour | ماستر : طارق مدكور

Guitar : Mostafa Aslan | جيتار : مصطفى اصلان
Production Management : Ramez Soliman & Taimour Sameh | إدارة إنتاج : رامز سليمان و تيمور سامح
Strings Recording : Mohamed Ads | تسجيل وتريات : محمد عدس
Produced by : Violin Entertainment | إنتاج : فيولين للإنتاج الفني والإعلامي
Digital Distribution : Victory Link & F2M.
حبيبي هانت يومين تلاتة .. وأعيش أحلى سنيني
YouTube Distribution : Qanawat.
Physical Distribution : Rotana.
حبيبي هانت يومين واشوفك من تاني قصادي

الكلمات :
أنا مش قادر في بعادي .. وراجعلك في معادي

جايلك قبل اما تجيني .. أنا سبتك على عيني
بعدك أشواقي لقربك .. في الغربة بقت عادة
ليل ونهار كنت أنا على نار .. بشتاق وبفكر فيك
والله زمان ده أنا جايه عشان .. وحشوني يا غالي عينيك
حبيبي هانت وكل مادا .. بتوحشني زيادة

ليست هناك تعليقات